Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Sibiu Blog de Andrei Stangalini

Blogul lui Andrei Stangalini - informatii cotidiene dintr-o viata obisnuita din Sibiu

Dilemele tinerilor din ziua de azi...

De la anonim:

"Nu ii vad rostul acestui atestat.Copiem de pe internet toate detaliile de care avem nevoie iar dupa ne ducem in fata la cei de la Comisia de Evaluatori si sa il prezentam maxim 10-15 min/elev.Sigur mai mult de 5 minute la mine nu dureaza sau chiar si de la cei de la mine din clasa,la cat de nadarai sunt.

Daca de exemplu nu ne prezentam sa sustinem atestatul cica nu ne da diploma de 12 clase :).
Si ce sa ma duc sa prezint ce am copiat de pe internet? Cica la noi la scoala nu a fost nici un caz de Respins.Pai normal ca e usor sa vorbesti cate ceva din atestat si sa raspunzi la cele 2-3 intrebari puse de cei din comisie.

Titlul atestatului meu este „Evenimente cu caracter traditional in zona Brasov”.
Partea cea mai grea pentru mine este Argumentul. In argument trebuie sa specific de ce am ales aceasta tema, aproximativ in jumate de pagina in Microsoft Word.
Chiar nu stiu ce trebuie scris la argument,sa scriu ca asa a fost norocul meu de mi-a picat aceasta tema la tragerea biletelelor.

Un sfat ar fi bine primit.Multumesc."

Dilemele tinerilor din ziua de azi...
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post