Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Sibiu Blog de Andrei Stangalini

Blogul lui Andrei Stangalini - informatii cotidiene dintr-o viata obisnuita din Sibiu

Unii nu au nevoie de clienti si pace

Sunt nebun. Alerg ca un dezmetic zilele astea, din anumite motive… Stiind de aceste lucruri, un prieten imi propune astazi pe la 19 sa ma relaxez putin si sa alerg cu el sa-si cumpere un televizor de la showroom-ul unui binecunoscut retailer (nu dau nume). Bun. Mergem.

Ajungem acolo si incepem sa ne holbam, el stia deja ce vrea – un televizor LCD.

Mergem la un nene, care presupun ca a fost angajat la Relatii cu Clientii ca sa ajute clientii si sa le ofere sprijin si sa vanda marfa, ne raspunde cu sictir – Nu -l avem pe stoc, va fac comanda daca vreti.

Ionut: Ok, faceti comanda si va rog sa-l livrati miercuri, dupa ora 19.

Relatii Clientii: O clipa

Ionut : Sa-mi spuneti unde trebuie sa ma duc sa-l platesc

Relatii Clientii : La livrare – cu un jet de scarba

Ionut : Pai nu vreau la livrare pentru ca NU ma avantajeaza, as dori sa platesc aici

Relatii Clientii : Nu puteti plati un produs pe care nu -l avem in stoc

Ionut Ok, am inteles, dati-mi alternative

Relatii Clientii : Poti renunta la comanda

Ionut : Dar totusi nu pot plati online?

Relatii Clientii : Ba da, dar se livreaza dupa ce intra banii in conturile firmei.

Ionut : Pai cum adica?

Relatii Clientii : Asa e procedura

Aici eu m-am incruntat pentru ca, din cate stiu eu, daca faci o plata ONLINE si tranzactia ti-a fost acceptata, banii iti sunt retinuti in cont si apoi vor fi livrati, ce tre sa astept eu 10 ani ca sa faca bancile viramente…

Ionut : Ok, prin ce modalitate pot plati acum

Relatii Clientii : Poti renunta la comanda

Ionut se enerveaza putin si spune calm: Adica la firma Dvs, nu de doreste sa fie ajutat un client care vrea sa lase aici 3400 lei, ba mai mult il indeamna sa renunte?

Relatii Clientii Sictirit: Pai fa ce vrei (observati persoana a 2-a,da?)

Ionut : Ok, am sa renunt pentru ca nu sunteti deloc cooperabil

Relatii Clientii : Poti depune reclamatie daca vrei pe site

Ne apuca TOATE spumele si plecam din magazin.

Unii nu au nevoie de clienti si pace
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post