February 10 2017
Sunt nebun. Alerg ca un dezmetic zilele astea, din anumite motive… Stiind de aceste lucruri, un prieten imi propune astazi pe la 19 sa ma relaxez putin si sa alerg cu el sa-si cumpere un televizor de la showroom-ul unui binecunoscut retailer (nu dau nume). Bun. Mergem.
Ajungem acolo si incepem sa ne holbam, el stia deja ce vrea – un televizor LCD.
Mergem la un nene, care presupun ca a fost angajat la Relatii cu Clientii ca sa ajute clientii si sa le ofere sprijin si sa vanda marfa, ne raspunde cu sictir – Nu -l avem pe stoc, va fac comanda daca vreti.
Ionut: Ok, faceti comanda si va rog sa-l livrati miercuri, dupa ora 19.
Relatii Clientii: O clipa
Ionut : Sa-mi spuneti unde trebuie sa ma duc sa-l platesc
Relatii Clientii : La livrare – cu un jet de scarba
Ionut : Pai nu vreau la livrare pentru ca NU ma avantajeaza, as dori sa platesc aici
Relatii Clientii : Nu puteti plati un produs pe care nu -l avem in stoc
Ionut Ok, am inteles, dati-mi alternative
Relatii Clientii : Poti renunta la comanda
Ionut : Dar totusi nu pot plati online?
Relatii Clientii : Ba da, dar se livreaza dupa ce intra banii in conturile firmei.
Ionut : Pai cum adica?
Relatii Clientii : Asa e procedura
Aici eu m-am incruntat pentru ca, din cate stiu eu, daca faci o plata ONLINE si tranzactia ti-a fost acceptata, banii iti sunt retinuti in cont si apoi vor fi livrati, ce tre sa astept eu 10 ani ca sa faca bancile viramente…
Ionut : Ok, prin ce modalitate pot plati acum
Relatii Clientii : Poti renunta la comanda
Ionut se enerveaza putin si spune calm: Adica la firma Dvs, nu de doreste sa fie ajutat un client care vrea sa lase aici 3400 lei, ba mai mult il indeamna sa renunte?
Relatii Clientii Sictirit: Pai fa ce vrei (observati persoana a 2-a,da?)
Ionut : Ok, am sa renunt pentru ca nu sunteti deloc cooperabil
Relatii Clientii : Poti depune reclamatie daca vrei pe site
Ne apuca TOATE spumele si plecam din magazin.